tisdag 27 september 2011

Fotografering för Aftonbladet!

Jag har blivit intervjuad av en tjej på Aftonbladet om min GBP-operation.
Eftersom hon är i Stockholm o jag här så blev det en telefonintervju.
Men jag fick en fotograf som kom från Oslo för att tillbringa en stund med mig :-)

Min kära granne Beate hjälpte mig att välja kläder och låna mig sina UNDERBARA stövlar!!
OCH fixade håret mitt så jag inte skulle se allt för hopplös ut...

Detta är lite av bilderna som vart tagna.
Otroligt trevlig fotograf som dessutom delade med sig av sina bilder :-)

Jag trodde jag skulle bli mer nervös men det var helt ok.
tyvärr vaknade jag med en kommande förkylning och en ägglossning from hell!!

Men med ett par Pinex i kroppen så klarade jag av dagen.

MEN när jag kom hem så la jag mig på soffan och somna i 2 timmar...
Nu på sen kväll så har förkylningen verkligen fått ett grepp om mig.

Jaja det var ju faktiskt längesedan jag var sjuk...riktigt sjuk alltså...



 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


Dessa foton togs i klädesbutiken MoCaSa på Stortorvet i Kongsberg.
Nydliga kläder och jag provar en favorit :-)

 
Posted by Picasa



 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa

söndag 3 juli 2011

Noshornsbille/bagge

Denna stor feta larv fann Filip på barnehagen. Det är en noshornsbille/bagge!
Den var väldigt stor o fin :-)


 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa

Brudbukett...

 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa

Kort till en god vän!

Detta kort gjorde jag till en kär vän. Bara för att visa att hon är en god vän :-)
Det är ett så kallat bokkort.
Otroligt kul o fin att göra. Det är en av mina favortiter...







 
Posted by Picasa





 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa

Bröllopskort

 
Posted by Picasa





 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa