Eftersom hon är i Stockholm o jag här så blev det en telefonintervju.
Men jag fick en fotograf som kom från Oslo för att tillbringa en stund med mig :-)
Min kära granne Beate hjälpte mig att välja kläder och låna mig sina UNDERBARA stövlar!!
OCH fixade håret mitt så jag inte skulle se allt för hopplös ut...
Detta är lite av bilderna som vart tagna.
Otroligt trevlig fotograf som dessutom delade med sig av sina bilder :-)
Jag trodde jag skulle bli mer nervös men det var helt ok.
tyvärr vaknade jag med en kommande förkylning och en ägglossning from hell!!
Men med ett par Pinex i kroppen så klarade jag av dagen.
MEN när jag kom hem så la jag mig på soffan och somna i 2 timmar...
Nu på sen kväll så har förkylningen verkligen fått ett grepp om mig.
Jaja det var ju faktiskt längesedan jag var sjuk...riktigt sjuk alltså...
Dessa foton togs i klädesbutiken MoCaSa på Stortorvet i Kongsberg.
Nydliga kläder och jag provar en favorit :-)









